Meniu Uždaryti

Ikimokyklinis ugdymas

Ikimokyklinis ugdymas

Ikimokyklinio ugdymo tikslas – atsižvelgiant į vaiko prigimtines galias, jo individualią patirtį, vadovaujantis raidos dėsningumais, padėti vaikui išsiugdyti savarankiškumo, sveikos gyvensenos, pozityvaus bendravimo su suaugusiaisiais ir vaikais, kūrybiškumo, aplinkos ir savo šalies pažinimo, mokėjimo mokytis pradmenis.

Įstaigoje ugdymo procesas organizuojamas vadovaujantis įstaigos specialistų parengta ikimokyklinio ugdymo programa „Nykštuko ABC“, kuri parengta vadovaujantis švietimo ir mokslo ministro patvirtintais ikimokyklinio ugdymo programų kriterijais ir ikimokyklinio ugdymo metodinėmis rekomendacijomis. Ikimokyklinio ugdymo centre yra vaikas ir jo ugdymasis.
Ugdymo procesas orientuotas į vaiką, jo poreikius. Pagrindinis vaikų ugdymo metodas yra žaidimas.  Ugdymo procese taikomi gamtosaugos ir etnokultūros ugdymo metodų elementai, integruojamos sveikatos stiprinimo programos. Didelis dėmesys skiriamas STEAM inovacijoms – gamtamoksliniam, technologiniam, inžineriniam, matematiniam ir meniniam ugdymuisi.

Ikimokyklinio amžiaus vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimas atliekamas du kartus per metus: rudenį ir pavasarį. Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų ir pažangos vertinimas įstaigoje atliekamas vadovaujantis Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos parengtu „Pasiekimų aprašu“. Vaiko ugdymo(si) pažangos vertinimą atlieka ikimokyklinio ugdymo pedagogai, tėvai ir vaikai. Vertinime gali dalyvauti ir kiti pedagogai bei specialistai: meninio ugdymo pedagogas, sveikatos priežiūros specialistas, švietimo pagalbos specialistai.

Skip to content